Blog o Kompetencji.

Jak (nie)zarządzać zespołem handlowców.

Gwałtowny powrót na ziemię

24 komentarze

Chwila rozprężenia. Jedna z niewielu. Rozmawiamy na tematy marynistyczne, czyli „o dupie Maryni”.

Chciałabym wyjechać do Tajlandii – rozmarzyła się Tereska – Wiecie, że to nie jest takie drogie? Znalazłam w internecie ofertę wyjazdu na cały miesiąc, a koszt tego to tylko 6000zł!
– To rzeczywiście niedrogo, biorąc pod uwagę, że to aż miesiąc… –
przyznała Celinka.
Nie masz tyle urlopu – rozwiała wszelkie złudzenia Kompetencja.

Poniedziałek czas zacząć…

wykop.pl
Pomóż nam wykopać Kompetencję!

Written by kompetencja

Kwiecień 14, 2008 @ 10:18

komentarze 24

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hahahhahahaaa-„nie masz tyle urlopu” :))) Najważniejsze to dobrze zacząc poniedziałek

    aes_sedai

    Kwiecień 14, 2008 at 11:33

  2. Powinniście się wszyscy w biurze na kilera jakiegoś zrzucić.

    bartek

    Kwiecień 14, 2008 at 15:15

  3. @kompetencja: bartek ma rację-zróbcie zrzutę, załatwcie „fachowca”, niech w tym jej Oplu poprzecina przewody hamulcowe i czekajcie, czekajcie…;)

    aes_sedai

    Kwiecień 14, 2008 at 15:24

  4. Kusicie… Kusicie cholera…

    kompetencja

    Kwiecień 14, 2008 at 15:26

  5. @aes_sedai: po co od razu kilera? przewody hamulcowe w Oplu, to blogomotive za flaszke przetnie. :)

    krzychoo

    Kwiecień 14, 2008 at 15:58

  6. Ja sie nawet chetnie dorzuce charytatywnie:D
    a moze wystarczy Jej pokazac lustro?jak bazyliszkowi?? Chociaz predzej lustro peknie podejrzewam…
    a moze?… pokazac jej tego bloga?:D

    mizzar

    Kwiecień 14, 2008 at 16:10

  7. Kurczę, naprawdę masz talent do pisania. Czekam na kolejne wpisy, szkoda, że to już koniec [na razie] ;] czytałem całego bloga od początku i jestem pod wrażeniem. Mam nadzieję, że w najbliższych dniach dodasz jakąś notkę, czekam ;]

    Ogólnie ++ ;]

    Tommy The Thunderer

    Kwiecień 14, 2008 at 18:11

  8. Nie masz tyle urlopu – te cztery słowa pozwolicie, że podsumuję wierszem:

    „Marzenie o urlopie”

    Na górze róże, na dole kwiaty,
    Zniszczyć je, Zdeptać, Razy i Baty!


    Pozdrawiam
    Arek

    szuvar

    Kwiecień 14, 2008 at 19:02

  9. O, chyba muszę tu jakoś czas przestawić na letni…

    Panowie i Panie, nie siłą a rozumem trzeba. Mizzar ma ciekawy pomysł, nawet już o tym kiedyś myślałem. Ale to nie wypali. Możecie mi wierzyć, że Pudel najpierw będzie się przez tydzień zastanawiał „CO TO JEST BLOG?”, a później jak już przeczyta, to uraczy nas tekstem, że „zobaczcie, jaką głupią szefową ktoś ma…”.

    @szuvar: Piękny wierszyk!

    Kary, nagany wzmagają potencjał,
    Takie zasady zna Kompetencja.

    kompetencja

    Kwiecień 14, 2008 at 20:17

  10. @Tommy: Dziękuję, to miłe. Staram się, aby były przynajmniej 2 wpisy w tygodniu.

    kompetencja

    Kwiecień 14, 2008 at 20:18

  11. Jak tak popiszesz jeszcze trochę [2 wpisy w tygodniu x 52 tygodnie w roku = 104 wpisy = około 70stron [licząc że będą średnio długie]] to może jakaś publikacja by z tego powstała? jakby co to od razu zamawiam z autografem. ;] + dołączony CD z eksportem bloga ;]

    Tommy The Thunderer

    Kwiecień 15, 2008 at 10:55

  12. @Tommy: Ale Cię poniosło :)

    kompetencja

    Kwiecień 15, 2008 at 12:02

  13. Dobrze mówi chłopak. Bez zbytniego włazidupstwa-bardzo dobrze czyta się Twoją twórczość. Ja zaczynam dzień od nowych, przerażających historii o kompetencji. I chociaż chciałbym więcej i częściej to bez sensu byłoby pisanie pod „NASZE” zamówienie, byle więcej :)

    aes_sedai

    Kwiecień 15, 2008 at 14:55

  14. @aes_sedai: No ba:) nie chcemy, zeby nam sie kolega „wypalil”:) Swoja droga Kompetencjo, nie neguj pomyslu Tommy’ego: Moze wydasz ksiazke, zarobisz fortune, a gdy to nastapi przyjdziesz do kompetencji i powiesz: mam do Ciebie tylko trzy slowa: …. .. . ….!Czyz ta wizja nie jest piekna??
    (Jestem w kolejce po autograf zaraz za Tommy’m)

    mizzar

    Kwiecień 15, 2008 at 15:04

  15. Heehehehe, przypomniała mi się reklama Lotto – „to, że teraz to mi to lotto” :D Mina Kompetencji-bezcenna :) A ja się wyłamię-autografu nie chcę, wolałbym wypić piwko z autorem :)

    aes_sedai

    Kwiecień 15, 2008 at 17:17

  16. Taa, poniedziałek…

    commediadellarte

    Kwiecień 15, 2008 at 17:34

  17. @aes_sedai: o to to:) Piwko z autorem – bezcenne! Wiec moze kompetencjo zlot fanow??

    mizzar

    Kwiecień 15, 2008 at 19:37

  18. @aes_sedai: „Dobrze (…) więcej :)” – 100% ++ ;]

    no ja jestem abstynentem z zasady więc co najwyżej soczek, ale idea ciekawa, myślę że autor nic przeciwko nie ma ;] może być co najwyżej problem z lokalizacją – ja studiuję w WWa a wy? ;]

    Tommy The Thunderer

    Kwiecień 15, 2008 at 21:42

  19. Ja męczę się z moją kompetencją w Bydgoszczy :D

    aes_sedai

    Kwiecień 15, 2008 at 21:50

  20. Kochani. W sprawie integracji odsyłam Was do tego postu: https://kompetencja.wordpress.com/2008/01/19/o-integracji-pracownikow/
    :)
    Jeśli chodzi o książkę, to dziękuję serdecznie za miłe słowa, ale nie mam takich ambicji.

    kompetencja

    Kwiecień 16, 2008 at 10:25

  21. „Integracja powinna być, ale tylko w niewielkim stopniu. Kiedy pracownicy za bardzo się zintegrują, to rozmawiają ze sobą, zamiast pracować” – dobre :)

    aes_sedai

    Kwiecień 16, 2008 at 10:34

  22. nie no kompetencjo, nie przerażaj się ;] my tutaj tak tylko teoretycznie spekulujemy, wcale nie zamierzamy dekonspirować Ciebie ;] zresztą jak widać kolega aes jest z Bydgoszczy, ja z Wawy więc ciężko będzie, a nie wiadomo nawet skąd jest reszta ;] więc na razie pozostajemy na kontakcie wordpressowym.

    Tommy The Thunderer

    Kwiecień 16, 2008 at 13:34

  23. W sumie to Tereska ma miesiąc urlopu… no te 20 dni minimum musi mieć… tyle że pewnie hurtem byłoby ciężko :(

    Szczepan, Ty się lepiej dobrze zastanów… jak wydasz książkę może stać sie bestsellerem… Ty zarobisz krocie, a wieść o Kierownikach w WK obiegnie świat… może jakiś pożytek by z tego był???

    Pzdr, ele

    eleutheria

    Kwiecień 19, 2008 at 10:30

  24. Materialiści :) Ja tu dzielę się doświadczeniem bezinteresownie.

    kompetencja

    Kwiecień 21, 2008 at 20:55


Skomentuj

